KJT Naiset on jääkiekkojoukkue, joka pelaa kaudella 2021-2022 Naisten mestistä. Joukkue harjoittelee ja pelaa Keravan jäähallissa.

"Winners"
are not people who
never fail
but people who
never quit!

Laji Jääkiekko
Kotipaikka Kerava
Sarja Naisten Mestis
Jäseniä 28
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Sirpa

Kaikille tiedoksi kuukauden päätös ja tämä kausi päättyy ja maksut pitäisi olla nyt sitten maksettuna viim. 30.4 mennessä.

Seuratoimintamaksu 150,- / pelaaja ja lisäksi tämä huhtikuun 210,- kk-maksu (ja aikaisemmat tietysti myös).

Tilille FI02 3131 10020315 44

Ensi viikolla teen listan seuraan ja jos maksuja on maksamatta on seura teihin sitten yhteydessä eli et voi olla toiminnassa mukana omassa tai jos olet siirtynyt toiseen ikäluokkaan mikäli maksuja on avoinna uudella kaudella. Siirtopapereita ei luovuteta mikäli maksuja on rästissä tämä myös tiedoksi.

Minä teen kirjanpidon yhteenvedon toukokuun parin ekan viikon aikana ja sitten luovutan sen seuraan.

Jos vielä tulee kysyttävää olkaa yhteydessä minuun.

Hyvää vappua.

T. Sirpa

Sirpa

Huhtikuu alkaa olla loppusuoralla. Muistustan vielä että huhtikuun kk-maksu on 210,- joka tulee maksaa viime 30.4 mennessä kiitos.

Ne jotka eivät ole vielä maksaneet seuratoimintamaksua tulee tämänkin rahan olla meillä 30.4 mennessä
ja summahan on 150,-

Jos molemmat on vielä maksussa niin kokonaissumma on siis huhtikuulta 360,-

Samalle tilille kuin aikaisemmin tulee maksaa nämä maksut.

Jos sinulla on epäselvää omasta maksusta pyydä minulta tiedot mitä pitää maksaa.

Seura laskuttaa sitten ne loput maksut mitä emme saa tässä kohtaan pelaajilta. Toimintaan osallistuminen jatkoon edellyttää et edellisen kauden maksut on hoidettu.

Älä epäröi kysyä jos epäselvää on.

TY. Sirpa

Lue loput viestit

Tervetuloa seuraamaan Keski-Uudenmaan vauhdikkainta naiskiekkoa!